UA-150363673-1 Dr Αν. Μοσχοβάκη, ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑ

Kυβερνητικά μέτρα για τον κορονοϊό: Ρωτάτε επίμονα ποια είναι η επιστημονική μου γνώμη.

Μετά την επιβολή έκτακτων μέτρων στην πατρίδα μας και στρατιωτικού νόμου σε πολλές χώρες του κόσμου για την αντιμετώπιση της πανδημίας σας ενημερώνω

ότι ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών από 24/03/2020 επιβάλλει πειθαρχικές και επιρρίπτει ποινικές ευθύνες στα μέλη του όταν εκφράζουν δημοσίως τυχόν διαφωνίες τους με τα μέτρα της Πολιτείας και του διορισμένου επιστημονικού συμβουλίου.

Υπακούμε στους νόμους του κράτους. Έχω στείλει επιστολή στον Ιατρικό Σύλλογο στις 30/03/2020 και τον ΕΟΔΥ στις 27/03/2020 σχετικά με τα μέτρα.

Επίσης δηλώνω προκαταβολικώς ότι συναινώ να κοινοποιηθεί η επιστολή μου σε οποιοδήποτε πολίτη ή φορέα το επιθυμεί ή τον ελληνικό λαό εφόσον ο Ιατρικός Σύλλογος ή ο ΕΟΔΥ αποφασίσουν να την κοινοποιήσουν.

Links

https://anastasiamoschovaki1.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

https://anastasiamoschovaki1.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

Σας εύχομαι υγεία και δύναμη! Η επιστήμη της ιατρικής παγκοσμίως αγωνίζεται για τον εφοδιασμό του ανθρώπου με τη μέγιστη δυνατή ψυχολογική πνευματική σωματική ευεξία και μακροζωία ανεξαρτήτως χώρας, φυλής, θρησκείας, αιτίου νοσηρότητας ή πολιτεύματος.

Υπεύθυνα δίπλα σας: 28 χρόνια κλινικής εμπειρίας. 21 χρόνια λειτουργίας ιδιωτικού ιατρείου. Ευχαριστώ για τη στήριξή σας.

Search This Blog

Total Pageviews

Στην παρούσα ιστοσελίδα πρόληψης γράφει η ιατρός Ειδική Παθολόγος Αναστασία Μοσχοβάκη. Ο ηλεκτρονικός τόπος του ιατρείου (τηλ. 2106252770) είναι http://iatreioamoschovaki.gr.
Εκτυπώστε την εφημερίδα δελτίο πρόληψης του ιατρείου, το τεύχος Άνοιξη 2020, σε pdf,https://drive.google.com/file/d/1VIzsZRmyVgk2uJ24DcRXyIN1yJpboBVw/view?usp=sharing

6/16/15

ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑ

Η ινομυαλγία είναι παθολογικό σύνδρομο  που χαρακτηρίζεται από εκτεταμένο μυοσκελετικό άλγος. Συνοδεύεται συχνά από προβλήματα κόπωσης, διαταραχές ύπνου,  διάθεσης και μνήμης. Προσβάλλει κυρίως γυναίκες 20-50 ετών. Άτομα με οικογενειακό ιστορικό ινομυαλγίας, οι πάσχοντες από ρευματικά νοσήματα, από χρόνια σύνδρομα κόπωσης, από κεφαλαλγίες, από χρόνιο stress ευρίσκονται σε ομάδα υψηλού κινδύνου για προσβολή από ινομυαλγία. Ο πόνος εντοπίζεται σε όλο το σώμα, αλλά κυρίως στον αυχένα, στους ώμους, στη μέση και στα ισχία, στις περισσότερες περιπτώσεις. Κατά την ιατρική παθολογική εξέταση, υπάρχουν συχνά σημεία πυροδότησης του πόνου κατά την ψηλάφηση του τραπεζοειδούς, του έσω λιπώδους σώματος του γονάτου, του έξω επικονδύλιας περιοχής του αγκώνα.
 Τα συμπτώματα εμφανίζονται σταδιακά ή εκλύονται απότομα  μετά από φυσικό τραύμα, χειρουργική επέμβαση, λοίμωξη ή σημαντικό αγχογόνο γεγονός. Πολλοί άνθρωποι που πάσχουν από ινομυαλγία, πάσχουν επίσης από σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, χρόνιες κεφαλαλγίες, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, χρόνια αυπνία, άγχος, κατάθλιψη. Στους πάσχοντες από ινομυαλγία έχει εντοπιστεί ένα σύνολο διαταραχών:
·        Στο πεδίο της άμυνας του οργανισμού υπάρχουν ανοσολογικές διαταραχές και δυσλειτουργία του ανοσοποιητικού, μετά από επίθεση παραγόντων, όπως είναι οι ιοί.

·        Στο ενδοκρινολογικό πεδίο οι πάσχοντες εμφανίζουν συχνά δυσλειτουργία του άξονα υπόφυσης εγκεφάλου και διαταραχές στην έκκριση κορτιζόλης.

·        Στο πεδίο της εγκεφαλικής λειτουργίας υπάρχει αύξηση των επιπέδων ορισμένων χημικών νευροδιαβιβαστών που επιφέρουν μεγαλύτερη ευαισθησία των εγκεφαλικών υποδοχέων του πόνου.

·        Στο ψυχολογικό πεδίο, υπάρχει αυξημένη ψυχολογική ευαισθησία.


Η θεραπεία περιλαμβάνει συνδυασμό φαρμάκων.
Εκτός από την λήψη της ενδεικνυόμενης θεραπείας και τη συμμόρφωση με εξατομικευμένα διατροφικά προγράμματα και προγράμματα καθημερινότητας, που ομαλοποιούν την αίσθηση του πόνου, τα γενικά μέτρα  που πρέπει να τηρείτε εσείς που πάσχετε από ινομυαλγία είναι:
  1. Μειώστε το στρες. Δοκιμάστε τεχνικές διαχείρισης του στρες, όπως είναι οι ασκήσεις αναπνοής, ο διαλογισμός, οι θρησκευτικές δραστηριότητες, ο εθελοντισμός.
  2. Να κοιμάστε επαρκώς. Υιοθετήστε καλές συνήθειες ύπνου, όπως το να πηγαίνετε στο κρεβάτι και να σηκώνεστε την ίδια ώρα κάθε μέρα, να έχετε επαρκή συσκότιση και ανυπαρξία θορύβων στο υπνοδωμάτιο. Η επαρκής ξεκούραση συντελεί στη σωστή αντίληψη του πόνου.
  3. Να ασκείστε τακτικά. Η άσκηση μπορεί να αυξήσει στην αρχή την ένταση των συμπτωμάτων σας. Ωστόσο, η ήπια άσκηση όταν γίνεται σταδιακά και συστηματικά μειώνει την ένταση των συμπτωμάτων. Το  περπάτημα και η κολύμβηση, είναι οι καλύτερες μορφές άσκησης στην περίπτωση της ινομυαλγίας.
  4. Διατηρήστε έναν υγιή τρόπο ζωής.  Περιορίστε την πρόσληψη αλκοόλ και καφεΐνης, γλυκών, ζωικών λιπαρών, fast food. Ακολουθήστε το εξατομικευμένο διατροφικό πρόγραμμα αποκατάστασης των ελλείψεων βιταμινών μετάλλων και ιχνοστοιχείων που σας έχει χορηγηθεί μετά από την ειδική παθολογική σας εξέταση.

Δρ. Αναστασία Μοσχοβάκη

Ιατρός Ειδική Παθολόγος

Φραγκοπούλου 10, Κηφισιά



24ωρη γραμματεία νοσοκομειακά περιστατικά:2106252770



E mail: amoschovaki@yahoo.gr.

Ιστοσελίδες ενημέρωσης του ιατρείου για θέματα Παθολογίας:

https://www.facebook.com/pages/Αναστασία-Μοσχοβάκη-Ιατρός-Ειδική-Παθολόγος Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK



http://twitter.com/amoschovaki H ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ TWITTER



http://anastasiamoschovaki1.blogspot.com  ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ



http://xroniakoposi.blogspot.com ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΠΩΣΗ



http://organicsexualdysfunction.blogspot.com  ΣΤΥΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ



http://frequentmedicaldisorders.blogspot.com FREQUENT MEDICAL DISORDERS (αγγλόφωνο)



 http://infectiousdiseaseissues.blogspot.com ΠΥΡΕΤΟΣ – ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ



http://highglucose.blogspot.com ΔΙΑΒΗΤΗΣ



http://systemichypertension.blogspot.com  ΥΨΗΛΗ ΠΙΕΣΗ



http://alternativemedicinehellenicblog.blogspot.com ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ



http://cholesterolandtriglycerides.blogspot.com  ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ  - ΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΑ



http://internationaltravelmedicine.blogspot.com  ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ


https://www.youtube.com/channel/UCraKRIyTq0qW8eMtKnmr3hw Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΕ VIDEO